bortglömd

Min blog har varit bortglömd i 7 månader...tyckte väl inte att jag hade nåt intressant att skriva. Eftersom det säkert ändå inte är någon som läser min blog kan jag ju använda den som psykolog...kan ju vara bra att skriva av sig ibland. Dagboken var det längesen man rörde....skulle skriva i den när jag var ledsen efter att jag och pojkvännen (ex) gjorde slut. Men jag skrev aldrig något, läste allt gammalt jag skrivit. Det äldsta var 10 år gammalt. Det senaste från förra våren, det som var skrivet förra våren lät nästan lika barnsligt som det som var skrivet för 10 år sen....verkar inte som om jag utvecklats så mycket.... :( kanske beror på att jag mest skriver när jag är väldigt ledsen eller arg och då skriver man ju bara utan att tänka på om det låter löjligt eller så....ungefär som jag gör nu..hehe.

Såg att jag skrivit i ett tidigare inlägg att ex-sambon skulle komma över...vi blev ihop igen och har varit det tills för tre veckor sedan. Men denna gången tror jag faktiskt att jag kan släppa greppet om honom. Innan har han alltid kommit tillbaka till mig till slut, men sårat mig varje gång. Den här gången ville båda göra slut. Jag kände verkligen att jag inte ville leva med honom, jag hoppas att jag kan hålla kvar vid den känslan och inte falla dit igen. Han är egentligen en bra kille men han lyckas alltid strula till det. Orkar inte med det. VI passar nog bäst ihop som kompisar. Ingen sexuell dragningskraft längre och det vill man ju ha ♥

Kommentarer
Postat av: Ulrika Henriksson

Varför?

Postat av: Anna Jonsson

Det kan man aldrig veta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback